lørdag den 24. maj 2014

EN APP TIL DE SUNDE




App: Lifesum

Som lovet får i lige et tip med på vejen om en app til dem der gerne vil være sunde og holde styr på deres kost. Lifesum er en app min veninde viste mig for noget tid siden, og siden da, har jeg opdateret den med hvad jeg har spist til morgenmad, frokost osv. Det smarte er at man kan se hvor mange kcal man har tilbage i forhold til hvor mange man må indtage. Personligt går jeg en del op i hvad jeg spiser, så da jeg opdagede denne app, var jeg helt obsessed. Det kan godt være det er lidt sunheds-fanatisk at notere alt hvad man spiser og laver ind på en app, men det fungerer altså virkelig godt. Om i vil tage dette tip til jer eller bare kaste det væk, ved jeg ikke, men nu er det givet også må i selv bestemme hvad i vil gøre med det ;-). Appen kan både downloades på iPhone og android styrersystemer, go for it! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar