onsdag den 4. juni 2014

I MIT ANSIGT



Pudder: Rimmel London, Foundation: Maybeline New York, Brush: kineser butik, Læbestift: kineser butik, Børste: kineser butik 

Så var det da vist også lige ved at være længe nok siden jeg sidst fik lavet et indlæg. Denne gang handler det om nye ting til at putte i mit ansigt. Jeg var for efterhånden læænge siden ude og shoppe skønheds produkter med min veninde Anna, og dette var altså udbyttet. Pudder og Foundation er købt i Matas, og resten faldt jeg over i en kineser butik ved Lyngby st. Jeg ved godt at makeup i sådanne kineser butikker ikke er verdens bedste (og slet ikke sundt for hverken huden eller miljøet), men når den perfekte røde farve læbestift og den perfekte lyserøde brush (lysere end på billedet) står lige foran mig til intet mindre end 25 kr. pr. stk. kunne jeg altså ikke modstå fristelsen, og fik altså et helt stort udbytte af mine penge den dag. Jeg er generelt af en eller anden grund, rigtig dårlig til at bruge mine penge på makeup, da det jo "bare" er noget der skal få én til at se en smule friskere ud. Mine penge vil meget hellere bruges på tøj, sko og café besøg ;-)      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar