tirsdag den 8. oktober 2013

1. Er du forelsket?
Nej jeg er ikke forelsket, men der er en der er ret søøøød

2. Nogle serier du kan anbefale?
Gossip Girl! 

3. Hvor mange timer arbejder du om ugen?
Jeg arbejder 3 timer hver fredag

4. Hvad tjener du i timen på dit arbejde?
Jeg tjener 75 kr. i timen, så på en uge tjener jeg ca. lidt over 200 kr. 

5. Hvilken mobil har du?
Jeg har en Samsung Galaxy S3 mini


6. Hvad er din yndlings parfume?
DKNY green apple


7. Er du god til at lave mad?
Jeg vil mene jeg er standart. Ikke dårlig, jeg kan sagtens finde ud af det, men heller ikke overdrevet god. Jeg kan godt lide at lave mad, jeg kan især godt lide at bage. 

8. Hvor langt væk bor du fra din skole?
Jeg bør 5 km fra min skole, og jeg cykler i skole hver dag.

9. Hvornår har du fødselsdag?
D. 10 april

10. Går du i fitness? 
Nej, jeg styrketræner når jeg er til håndbold træning, så jeg ser ingen grund og tid til at gå i fitness.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar