fredag den 11. oktober 2013




Jeg har fundet nogle billeder jeg tog for et par måneder siden da det stadig var sommer og varmt. Jeg synes lige i skulle se nogle billeder af en sød, kælen og ikke mindst smuk kat vi mødte. Den var ekstremt sød, og blev ved med at følge efter os uanset hvor vi gik hen. Jeg ville ønske jeg kunne tage den med mig hjem, haha.

Igår var jeg i skole til kl. 20, rimlig lang dag i skole. Vi skulle fremlægge den projektopgave vi har arbejdet på den sidste uge. Det gik rigtig godt, og min gruppe fik 12! Fordi vi var i skole til kl. 20 i går, har vi fri i dag, så tidelig efterårsferie og et 12 tal - Jeg kunne næsten ikke være gladere lige nu! 
I dag skal jeg på arbejde fra kl. 12 -15, og i aften/nat skal jeg ud og gøre københavn usikker. Jeg skal nemlig til kulturnat i København i aften, årh jeg glæder mig.
Noget jeg glæder mig endnu mere til er, at være sammen med min savnede veninde Mia, som kommer hjem fra efterskole i ferien. Jeg har ikke set hende siden sommerferien, og der er SÅ meget at fortælle. Vi har aftalt at være sammen søndag og mandag, så det glæder jeg mig for sindsygt til.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar