tirsdag den 15. oktober 2013




Her får i en sneak peek på nogle billeder jeg tog med min veninde Mia i går. Jeg elsker elsker elsker at tage billeder i naturen. Efteråret er så smukt, og det er så fredeligt at gå tur i skoven. Resten af billederne får i senere (nok først i morgen), da dagen i dag er fyldt op med alle mulige dejlige ting jeg skal. Lige nu er jeg igang med at sætte malertape og afdækning på på mit værelse, så jeg kan komme igang med at male det i morgen. Senere skal jeg til træning, hvilket jeg glæder mig til, da det faktisk er en uge siden sidst. Og når så jeg kommer hjem engang i aften ved 9 tiden, skal jeg skynde mig i bad, spise og gøre mig klar, for jeg skal til fest kl. 10. Det er et ret presset program, men der er ikke noget at gøre. Jeg vil nemlig både til træning og til fest. Derfor tror jeg også der er en meget træt Trine i morgen, da jeg nok først kommer hjem ved 5 tiden onsdag morgen. 

Jeg har fået shoppet lidt i weekenden, så jeg overvejer om jeg skal optage en lille haul video, hvor jeg viser de ting jeg har købt. Det må jeg arbejde på, tiden til at gøre det ordentligt skal jo også være der.       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar