fredag den 18. oktober 2013


1. Din yndlings butik på Strøget?
New Yorker! Kan ALTID finde noget derinde. 

2. Hvor tit går du til fest? 
Det er meget forskelligt. Jeg har perioder hvor jeg ofte går til fest, og andre perioder hvor jeg ikke så ofte går til fest. Jeg skal faktisk til fest i morgen, 2. gang i denne uge, haha. 

3. Hvad hedder dine forældre? 
Far, Søren og mor, Rikke

4. Hvordan er du når du er fuld?
Jeg er mega glad, helt oppe at køre og har absolut ingen balance, så derfor vælter jeg tit lidt rundt. Haha. 

5. Hvad var det sidste du købte?
Det må i liiige vente med at se. Sorry, jeg ved godt det er irriterende, men jeg har hverken haft tid til at tage ordentlige billeder af det jeg har købt eller lave en video. Jeg vil prøve at se om jeg kan få optaget videoen på mandag, det er bare lidt svært når jeg ikke har noget værelse at være på, da det jo er under ombygning. 

6. Vil du ikke lave et indlæg med din ønskeliste til jul?
Jo! Selvfølgelig vil jeg det. Der går dog nok lige noget tid endnu, da jeg ikke er begyndt at tænke på hvad jeg ønsker mig til jul endnu, haha. 

7. Har du nogen kæledyr?
Nej. Jeg havde en kanin i 5 år da jeg var yngre, men den døde for 3-4 år siden, og har ikke fået et andet dyr efter.

8. Kan du lide øl?
Puha ad nej, det er ikke lige mig.

9. Har du uren hud?
Jeg har ikke en meget uren hud, men jeg har da nogle uregenheder og sådan. Det kommer også meget an på hvordan jeg plejer min hud, hvor mange uregenheder jeg har.

10. Køber du tøj på nettet?
Næsten aldrig. Det er meget, meget lang tid siden jeg sidst har gjort det. Jeg har ikke engang en god begrundelse for hvorfor jeg ikke har gjort det, jeg kan bare bedre lide at købe det fysisk i butikker hvor jeg også har mulighed for at prøve det.
     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar