mandag den 2. september 2013

Jeg elsker den street og lidt rå stil blandet med det feminine i et outfit. Jeg elsker elsker elsker disse to outfits, og ville virkelig ønske jeg kunne gå klædt i noget ala det hver dag året rundt. Vinter og efteråret kan gå ad helved til, jeg vil have lov til at gå med bare ben hver dag. I dag havde jeg noget ala det første outfit med skater skirtet på, dog med sorte nylon strømpebukser under nederdelen, da det var liiige lovlig koldt. Jeg frøs faktisk rimlig meget, men man må lide for skønheden, er det ikke det man siger? I hvert fald fik jeg mange komplimenter om mit outfit, og jeg følte mig ganske street og cool. På onsdag planlægger jeg at tage noget ala outfit 2 på. Jeg håber det er blevet lidt varmere til den tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar