tirsdag den 10. september 2013





For et par uger siden var jeg i Lyngby centeret med mine søde veninder Anna og Laura. Vi var inde i butikken Quint, hvor vi alle købte noget (jeg købte nogle sorte nylonstrømpebukser), og da vi fik poser til vores ting fik vi i stedet for en normal plastikpose, dette fede stofnet med leo-print. Jeg synes virkelig det er fedt, og jeg har allerede brugt det et par gange som en taske til et outfit. Det ser vildt fedt ud. Jeg ELSKER bare når ting er gratis, det er det bedste. Jeg er ovenikøbet blevet spurgt flere gange om hvor jeg har købt det henne, og når jeg siger at jeg har fået det gratis, spørger de altid om man stadig kan få dem. Det ved jeg desværre ikke om man kan mere, men det er vel et forsøg værd, at prøve. Jeg syntes i hvert fald at det er riiiimlig cool.     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar