mandag den 9. september 2013

1. Hvad har du lavet i weekenden?:
Jeg har lavet en masse i weekenden, og det er også af den grund, at der ikke har været nogen blogning de sidste dage.
Fredag var jeg i skole, hvorefter jeg skulle direkte på arbejde. Da jeg kom hjem fra arbejde, var hele familien fra jylland på besøg. Hele lørdagen var jeg i Knuttenborg Safari park med hele familien. Og søndag var jeg til niveau stævne. Vi skulle spille om at komme i 1. division. 

2. Har du farvet hår før?:
Nej, jeg har aldrig farvet hår

3. Tips til sunde vaner:
Drik masser vand
Tænk over hvad du spiser
Tænk over at du ikke spiser for meget
Motioner

4. Er du glad for din klasse på ege?:
Ja! Jeg elsker min klasse på ege, de er cool

5. Er du kilden?:
Ja! Jeg er faktisk rimlig kilden, hvilket er ret irriterende

6. Hvor gammel er du?: 
Jeg er 16 år

7. Hvor høj er du?:
Jeg er ca. 168 cm 

8. Hvordan er din drømme kæreste:
     Billedet beskriver det meget godt

9. Saftevand >< Sodavand?:
Sodavand! Jeg elsker boblerne

10. Tre ting du hader at spise:
Champignon
suppe
Pastinak 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar