lørdag den 27. juli 2013


1. Post et billede af dit skab:



Her er noget af mit tøj-skab

2. Hvad er din frygt?:

Jeg har en frygt for edderkopper, højder, vilde forlystelser, ensomhed, rod (er ordensmenneske), at miste/skulle give slip, ikke at opnå noget med mit liv, og sikkert også en masse andet.

3. Er du model?:

Nej, jeg er ikke model (det kunne være fedt, men nej). Jeg tager alle mine billeder selv, på den måde udfolder jeg min kreativitet. 

4. Dagens outfit: 


  Top: H&M // Shorts: New Yorker 

5. Din yndlings farve?:
Jeg har ikke nogen yndlings farve, men hvis det er hvilken farve tøj jeg bedst kan lide, må det nok blive noget så kedeligt som hvid, sort og  lysegrå. 

6. bruger du parfume?:
Ja det gør jeg, lige i øjeblikket er "Green apple" min yndlings 


 7. Ryger du til fester?:
Nej! Jeg har aldrig røget og kommer heller aldrig til det. Det er det værste at begynde på, og det lugter virkelig ikke godt.

8. Har du smile huller?:

Ja, et i hver kind

9. Har du skype?:
Nej, jeg har ikke fået lavet en skype, men det bliver jeg nok nødt til at få gjort snart, når nu mine veninder tager på efterskole.

10. post billede 123 i dit kamararulle: 


 Bare et par detaljer fra mit værelse. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar