onsdag den 23. juli 2014

SLIP THE SNEAKERS ON


Jeg har nu i flere måneder kigget (både i alverdens butikker og netsites) efter de såkaldte "slip on sneakers", fordi jeg længe har været totalt hooked på dem. Det var bare tydeligvis slet ikke så nemt som jeg havde troet, at finde de helt rigtige. De skulle være sorte, de måtte ikke være for dyre, deres kvalitet skulle alligevel ikke være alt for dårlig og de skulle have den rigtige højde og facon. 
Endelig, endelig, ENDELIG i torsdags, da jeg var i den store H&M der ligger på strøget i København, fandt jeg de perfekte slip ons - også kostede de ikke andet end om egnen af 180 kr. (!!!!!!) De røg selvfølgelig straks med hjem, og jeg må sige at der var en der svævede på en lyserød sky resten af aftenen. 
Sålen er faktisk ret høj på disse sko (højere end det ser ud på billedet), men det gør kun godt for en lille pige som mig på 169 cm (lad mig nu bare blive 170 ik?). 

I hvert fald vil jeg lige give tippet videre til alle jer derude, der stadig leder efter det perfekte par slip ons til billige penge - svaret er her! (Jeg kan desværre ikke finde dem online i H&M's shop)     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar