tirsdag den 22. juli 2014

FIK JEG VIST JER DISSE?


... Nej det tror jeg da vist nok lige at jeg ikke gjorde! 
Jeg sad netop og kiggede igennem de billeder jeg har til at ligge på min computer, og faldt pludselig over dette af mine nye sandaler fra Tamaris, som jeg har købt mig her til sommer. De kostede så vidt jeg husker omkring 400 kr. og er hammer lækre at have på! Kvaliteten er god, men jeg har af egne erfaringer (lad være med at gå i byen i dem!) fundet ud af at stenene ikke sidder sååå godt fast (det er i hvert fald muligt at miste fire stykker på en bytur - don't ask me how).
Det er første gang jeg prøver denne type sandal hvor man har en rem (Lad os bare kalde den det) mellem træerne, og egentlig fungerer det rigtig godt, ud over at man, hvis man ikke er vant til sådanne sandaler, godt kan få vabler mellem storetåen og den ved siden af (Pegetåen??? Hvorfor har de tre midterste tæer ingen navne?) Jeg endte i hvert fald med at måtte gå barfodet hjem en aften, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde det ud med alle de vabler.        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar