søndag den 1. december 2013


Så blev det december, hvilket betyder Advents gaver hver søndag, max hygge og god mad. I dag har jeg købt årets juletræ, som nu står udenfor mit vindue med lys på og pynter. Jeg har gået og glædet mig hele dagen til at åbne advents gaver. Jeg har budt min lille bror velkommen hjem fra Norge med hjemmebagte vafler. Jeg har været kreativ og lavet jule dekorationer med hele familien. I aften skal jeg se de to julekalendere der bliver sendt (Pagten på DR1 og Tvillingerne og julemanden på TV2), bare for hyggens og traditionens skyld. Alt i alt en vellykket 1. december og 1. advent. Varmt velkommen til December.     


I samme anledning, tænkte jeg at jeg lige kunne vise jer mine advents gaver. Jeg fik en håndbold, en deodorant fra Granier "Mineral Invisi Calm", En pakke mentos mint, en slik stok og pynt til neglene fra Maybelline New York "Color Show".      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar