fredag den 1. november 2013








Så blev det november, hvilket betyder at der kun er 1 måned til jul (jaaa!). Hele denne uge har jeg været i brobygning på henholdsvis SOPU (sundhed, omsorg og pædagogik) i Hillerød, og hhx (højere handels eksamen) i Lyngby. To dage hvert sted, hvilket betød at jeg havde fri i dag. Det var jeg selvfølgelig rigtig glad for. Jeg har brugt dagen i dag på at sove længe (noget jeg virkelig havde savnet), lave lektier og være på arbejde. Så man kan vel godt sige at jeg har været rimelig produktiv selvom jeg ikke har været i skole, haha. Jeg skulle egentlig have været til noget halloween hygge/uhygge aften i aften sammen med pigerne fra ege hos en af mine veninder. Men det blev rykket til engang om nogle uger, da der var mange der ikke kunne komme. Så for mit vedkommende bliver det en stille, afslappende, hyggelig og rolig aften i aften, også selvom det er J-dag.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar