lørdag den 26. oktober 2013

1. Hvilken musik genre hører du mest?
Jeg hører mest pop musik

2. Hvor går du i skole henne og hvilken klasse?
Jeg går i 10. klasse på Egeskolen

3. Hvilken computer har du?
Jeg har en sort Asus bærbar

4. Hvor meget fylder religion i din hverdag?
Det fylder ikke specielt meget. De eneste tidspunkter jeg rigtig mærker kristendommen, er ved højtider. Til jul, påske osv. 

5. Hvad er din yndlingskage?
Haha, sjovt spørgsmål. Min yndlingskage er Chokolade kage, eller pandekager. Jeg kan spise uendeligt meget af disse. 

6. Hvilke sko synes du er flottest til drenge?
Jeg synes at vans er de mest charmerende sko til drenge. Jeg er solgt

7. Hvem var du sidst sammen med?
Jeg var sammen med Oliver og Sannie i går aftes (også derfor jeg ikke nået at blogge)

8. Dagens optur?
Får god mad og gæster i aften

9. Post et billede fra din konfirmation

  
10. Har du ændret dig meget over de sidste år?
Ja, det har jeg:


2013:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar