lørdag den 12. oktober 2013


1. Har du søskende?
Ja, både en lillebror på 12 år og en storesøster på 19 år.

2. Har du et job?
Ja, jeg arbejder i et have center i Ballerup. 

 3. Har du fået taget skolefoto?
Ja, og det er faktisk ikke engang blevet overdrevet dårligt i år. 


4. Har du tumblr?

5. Hvad skal du lave i ferien?
Jeg er hjemme hele ferien, og jeg skal hovedsageligt lave mit værelse (male, indrette osv.), men der bliver også tid til restaurant besøg, venner, familie, håndbold og arbejde.

6. Hvad str. bruger du i sko?
Jeg bruger str. 39

7. Har du huller i ørerne?
Nej, det har jeg aldrig. Når jeg besvarer dette spørgsmål får jeg altid et "WHAT?!" tilbage.. Det er sjældent man møder en på min alder, der ikke på et eller andet tidspunkt har haft huller i ørerne.

8. Hvilken skoletaske har du?

     
Jeg har den største fjallraven taske, den der hedder maxi

9. Hvilken farve sokker har du oftest på?
Haha, sjovt spørgsmål. Jeg har faktisk altid sorte sokker på, da jeg synes det er mest praktisk. Næsten alle mine strømper er sorte, inklusiv mine sportsstrømper.  

10. Hvad er dit yndlings fag i skolen?
Dansk og tysk, helt klart! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar