mandag den 23. september 2013













Strik: H&M // Bukser: Vero Moda // Sko: Havanna shoes // Lang halskæde: Pieces // Kort halskæde: H&M // Brede ringe: H&M // Lille ring: Genbrug

Så er der outfit billeder igen igen. Vejret bliver langsomt koldere og koldere, og i dag var det sweather weather. Min lillebror var syg, så jeg kom tidligt hjem og bagte vafler til ham. Jeg kan godt være den søde storesøster når jeg vil, haha. Til gengæld fik jeg ham med ud, så han kunne tage nogle outfit billeder af mig. Billederne bliver bare bedre når man ikke har kameraet  på et stativ, indstillet på autofokus, men i stedet bliver holdt i menneske hænder, som kan få det til at fokusere der hvor det skal. 
Jeg synes faktisk billederne blev ganske gode, hvad synes i?      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar