søndag den 22. september 2013


Jeg har taget selfiefoto på en søndag uden makeup // Jeg har savnet varme og ferie 


Jeg har haft røde læber og taget selfies // Jeg har leget med lyset via diverse fotoaps

Jeg har taget fjollebilleder med den bedste // Jeg har haft sort på sort på 



Jeg har leget med mit camera // Jeg har elsket følelsen efter en god omgang træning


Jeg har fået taget en del outfit billeder // Jeg har været ude og shoppe  


Jeg har haft flotte krøller i mit hår // Jeg har fået de lækreste vinter støvler

Ligenu kører Wrecing ball på replay hjemme hos mig. Jeg elsker elsker elsker den sang. Forresten har Miley de samme dr. Martens støvler på i videoen, som jeg lige har fået, hendes er dog bare brune. I dag har det bare været en stille og rolig søndag. Alt jeg har lavet er at rydde det sidste op på mit værelse, smide alt det ud jeg har sorteret ud af mine ting, bagt boller, lavet lektier og lagt neglelak. Næsten ren hygge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar