onsdag den 4. september 2013


Hermed en sneak peek på nogle billeder som jeg tog i går morges. Jeg har prøvet at opfange en rolig stemning men meget mere snak om det senere, når resten af billederne kommer op på bloggen. 

Jeg har i dag efter skole været hjemme hos min søde veninde Laura (hvilket jeg sådan set også var i går). Vi så filmen "Titanic", en film jeg aldrig havde set før, men som Laura mente man bare SKULLE se. Og det skal man virkelig! Den var fantastisk! SÅ godt lavet. Så altså, hvis i ikke har set den, vil jeg varmt anbefale jer at se den. I vil blive overvældet! 

Nu skal jeg lave matematik lektier, men det har jeg heldigvis god tid til, for jeg skal ikke til træning i dag, da jeg var så dum at vrikke om på min fod i går. 


I får lige et billede:

Det er egentlig lidt noget lort, da jeg skal spille nogle meget vigtige kampe på søndag, men jeg SKAL bare blive klar, og jeg spiller uanset hvad, om min fod så var brækket. 

Nå, nu blev det et langt indlæg, selvom jeg jo egentlig skulle lave matematik lige nu. I må passe bedre på jer selv end jeg gør. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar