lørdag den 28. september 2013

1. Hvornår har du fødselsdag?:
Jeg har fødselsdag d. 10 april, så der er stadig lang tid endnu 

2. Hvad gjorde dig sidst glad:
Utroligt nok, men tanken om jeg skal i skole på mandag. Jeg er virkelig blevet glad for at gå i skole efter jeg er startet på Egeskolen, men jeg tror også ligeså meget, at det er på grund af de dejlige mennesker på skolen.

3. Hører du musik lige nu?:Ja, det er meget forskelligt hvad jeg hører, men lige nu kører Burhan G's sang "Kalder mig hjem" på replay. 

4. Hvilken by er du fra?:
2750 Ballerup

5. Hvilken computer har du?:
Jeg har en bærbar Asus computer

6. Følger du med i Vild med dans?: 
Ja, jeg synes det er så hyggeligt at sidde og se fredag aften hvis man alligevel ikke skal noget og bare har lyst til at hygge med familien.

7. Din livret?:
Årh! Jeg er rigtig madglad, og elsker rigtig rigtig meget mad. Derfor kan jeg ikke vælge én ret som min livret. 

8. Post et billede af dig uden makeup:
Jeg går ikke med så meget makeup, så det er ikke fordi der er den store forskel


 9. Hvad tid møder du normalt i skole, og hvad tid står du op om morgnen?:
Jeg skal møde kl. 9.00, og jeg står op kl. 7.15 da jeg også har et pænt stykke at cykle til skole, så skal afsted hjemmefra en halv time før. 

10. Laver du altid lektier?:
Ja, det gør jeg stort set altid. Hvis jeg ikke har lavet lektier får jeg dårlig samvittighed, så er nødt til at få dem klaret hurtigst muligt. Haha.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar