søndag den 22. september 2013

1. Noget der irriterer dig?:
At jeg ikke har tid lige i øjeblikket til at shoppe

2. Post et billede fra da du var lille:

Det er det eneste jeg har, hader at kvaliteten er så dårlig. Øv :-(.  

3. Har du nogle mål?:
Ja, jeg har en masse mål for mig selv. Jeg vil b.la. gerne tabe mig, blogge hver dag, købe ting i bedre kvalitet når jeg shopper (dog er jeg ikke så meget for at give mange penge for fx. en bluse). Det er bare nogle af mine mange mål. 

4. Hvad spiste du sidst?:

De lækreste vindruer 

5. Hvor køber du oftest tøj henne?:
H&M, helt klart. Det er billigt, flot og for det meste en ok kvalitet. Jeg er en H&M-girl.

6. Har du en macbook?:
Nej, jeg er den lykkelige ejer af en Asus

7. Hvordan er dit humør oftest for tiden?: 
Glad! Jeg er rigtig glad. 

8. Hvad bruger du mest tid på i din fritid?:
Blogning og håndbold, det siger vel sig selv? Det er de to ting jeg elsker aller mest at bruge min tid på. 

9. Har du snapchat?:
Ja, jeg hedder trinesogaard

10. Hvilken farve neglelak har du på i dag?:
Jeg har altid neglelak på, og jeg har faktisk lige lagt ny i dag. Nu er den mørkegrå. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar