søndag den 15. september 2013

1. Hvilken sang hører du mest for tiden?:
Jeg hører mange forskellige sange, og meget blandet musik, så der er ikke én sang jeg hører mest. Når jeg hører musik er det stort set altid i radioen, hvor jeg hører the voice. 

2. Post et billede fra i dag:

3. Hvad er din yndlings serie?:
Gossip Girl og awkward! Jeg tør ikke gå i gang med at se pretty little liars efter der er så mange der er blevet afhængige af det.

4. Har du haft sex før?:
Nej

5. Post et billede af noget du godt kunne tænke dig:
Jeg kunne virkelig godt spise vafler lige nu, men jeg kunne også virkelig godt tænke mig nogle løse behagelige "afslapnings bukser", som bare sidder pisse godt, og som er flotte. Jeg har desværre ikke fundet de perfekte endnu. De skal være lidt ala disse:


   
 6. Er du mors eller fars pige?:
100 p fars pige!

7. Hvad er din snapchat?:
trinesogaard

8. Er du den morgenfriske type?:
Ja, det må man sige jeg er. Jeg står op i weekenderne ved 8-9 tiden, og det er om morgenen jeg har mest energi til at klare praktiske pligter osv. 

9. Din livret?:
Jeg har ikke en decideret livret, da jeg er meget madglad og stort set elsker alt mad. Men hvis jeg skulle vælge, må det være burger, pizza eller lasagne tror jeg.

10. Facebook >< Formspring?:
Jeg bruger begge sociale medier en del, men det må blive Facebook. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar