søndag den 1. september 2013

1. Post et citat du elsker:

2. Hvad er det bedste og dårligste ved dig selv?:
Det bedste må være, at jeg altid er smilende og har nemt ved at grine og gøre andre glade. Det dårligste må være, at jeg er meget følsom, og kommer til at tage tingene for personligt.

3. Hvad ELSKER du at lave?Altså noget du altid ser frem til:
Det må helt klart være shopping! Får aldrig nok. 

4. Hvad synes du om at der er så mange der får børn når de er 14-16 år?:
Det er deres eget valg, men jeg ville aldrig have et barn i den alder. Jeg ville føle jeg går glip af en masse ved at skulle tænke på et barn, og det vil ødelægge mulighederne for at få en uddannelse. 

5. Er du naiv?:
Ja, jeg er meget naiv. Det er noget jeg har fået at vide nogle gange før, og jeg må desværre give dem ret. Jeg er alt for naiv.  

6. Savner du sommeren?:
Årh ja, jeg savner den allerede mere end noget andet. 

7. Dit yndlings outfit?:
Jeg har ikke noget decideret yndlings outfit, da det afhænger meget af mit humør og hvad stil jeg har lyst til at have fra dag til dag. 

 Jeg kan godt lide dette, da det er street og minder mig om sommer.


Jeg kan godt lide dette outfit, da det er afslappet, men stadig feminint.


Jeg kan godt lide dette, da det er afslappet, cool og med små detaljer som mange ringe og halskæder. 

8. Nævn nogle ting du godt kan lide:
Shopping, søde sager, god mad, at grine, håndbold, venner, mode, indretning, at blogge osv. osv.

9. Dine yndlings blogge?:

10. Post et billede af dit øje:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar