lørdag den 31. august 2013





 Skjorte: H&M // Bukser: H&M // Top: H&M

Jeg havde dette på i skole i onsdags. Afslappet, rart, men alligevel fint og feminint. 
Jeg startede dagen i dag med at stå tidligt op, og spille en hård håndbold kamp mod FIF's (Frederiksberg) førstehold. Derefter skyndte jeg mig hjem, fik noget mad, også skulle jeg videre i Lyngby centeret med min søde veninde Laura (som jeg ser hverdag, fordi vi går på samme skole), og min søde og savnede veninde Anna (som jeg ikke ser så tit på grund af efterskole). Vi havde en rigtig hyggelig tur, og jeg fik indfanget mig noget lækkert (som jeg viser på bloggen snart - uhh), også var det endda gratis. Hvis der er noget jeg elsker mere end søde sager, så er det når noget er gratis. Det gjorde bare dagen endnu bedre. Vi sluttede af med at gå på café, hvor vi alle tre fik et stort, lækkert (og dyrt) stykke chokoladekage.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar