søndag den 25. august 2013

Ja, så er det igen igen en uge siden jeg lavede ugens spørgsmål, og i skal da ikke snydes for denne uges spørgsmål. 

1. Har du nogensinde haft en "bedst friends 4-ever" halskæde?:
Ja, haha. Jeg har haft en del, både med flere forskellige og med den samme person. Egentlig er det jo lidt noget pjat, men man har åbenbart brug for at have et symbol på at man er bedst friends når man er de der 11-13 år. 

2. De 3 steder du er mest:
Egeskolen, mit værelse og håndbold hallen. Det er disse tre steder jeg lever. 

3. Hvad er det første du siger når du tager telefonen?:
Det er egentlig lidt sjovt, for det har jeg tænkt meget over. Jeg var i tvivl, så jeg var faktisk nødt til at lade som om jeg tog telefonen, for at kunne finde ud af det. Hvis jeg ved hvem det er der ringer og jeg kan se det er en der kender mig godt, siger jeg oftest bare "hallo" når jeg tager telefonen. Hvis det ikke er en der kender mig så godt, eller hvis jeg ikke kan se hvem der ringer, siger jeg enten "Hej, det er Trine" eller "Det er Trine". 

4. Post din mobil baggrund: 
   
Håndbold pigerne <3

5. Post et billede af dig i kjole:


6. Hvad skal du lave i morgen?:
Jeg skal jo selvfølgelig først i skole i morgen, og jeg har ikke styr på hvornår jeg har fri. Efter skole skal jeg ned og købe nye håndbold-, og måske løbesko (jeg poster billeder). Når jeg nu alligevel er i centeret, smutter jeg garanteret en tur forbi H&M og alle de der sædvanlige butikker man bare skal ind i. Derefter har jeg ikke de store planer, ud over jeg skal have gjort lidt rent i huset.

7. Hvor høj er du?:
ca. 168 cm

8. Bukker dine øjenvipper naturligt?:
Mine øjenvipper bukker en lille smule naturligt, men jeg bukker dem efter jeg har taget mascara på med en øjenvippebukker. 

9. Har du huller i ørerne?:
Nej det har jeg ikke, og har aldrig ret. De fleste kigger chokeret på mig og gisper en smule når jeg siger det, but it is the truth.

10. Vil du tabe dig?:
Ja! Vil gerne tabe mig 5 kg eller der omkring. Jeg arbejder på det lige pt.    


Ingen kommentarer:

Send en kommentar