tirsdag den 20. august 2013












I går aftes kom min søde lillebror og spurgte om vi ikke skulle hoppe på trampolin. Da jeg ikke havde andet at lave, sagde jeg ja, og tog da også lige mit kamera med. Her er lidt billeder vi fik taget. Vi havde det sjovt, men måtte desvære til sidst gå indenfor, da det begynde at regne. Øv øv. 

Som i ved, har jeg været sammen med Laura i dag. Vi så klassikeren "Pretty Woman", som jeg faktisk ikke havde set før. Derefter skulle vi have frokost, så vi tog på Mac D (jeg ved godt det ikke er sundt og imod kuren), hvor jeg smagte burgeren "Mac Swag". Det var faktisk overdrevet god, og umiddelbart den bedste burger Mac Donalds har. Hvis i ikke har smagt den, vil jeg råde jer til at vælge den næste gang i er på Maccen. 
Derefter var jeg til hård træning. Noget af en omgang ovenpå en burger, mellem pomfrit og cola. 

I morgen skal jeg i skole igen, men har allerede fri kl. 11.45, så det er jo bare lækkert. Senere skal jeg igen til træning. Jeg skal faktisk spille håndbold næsten hele ugen. Træning tirsdag, onsdag og torsdag der udover skal jeg spille kamp fredag og lørdag, så det bliver en lang og fysisk hård uge for mig.        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar