lørdag den 17. august 2013









Først får i lige tumblr billeder, som jeg efterhånden har gjort til en tradition at de kommer i det første indlæg hver morgen.

Jeg vil fortælle lidt om den introtur jeg har været på de sidste par dage.
Vi skulle mødes på hovedbanegården, hvorfra vi skulle med et tog mod aalborg. På hovedbanegården faldt jeg i snak med tre søde søde piger, Sannie, Signe og Victoria. Vi besluttede os for at sidde sammen i toget, og allerede på hovedbanegården kunne jeg mærke at vi ville blive rigtig gode veninder, fordi vi klingede rigtig godt sammen. Efter 5 timer i tog og 1 time i bus, føltes det som om vi havde kendt hinanden i flere år. Det er utroligt så hurtigt man lærer hinanden at kende, det havde jeg aldrig regnet med at jeg skulle opleve. Da vi ankom på vandrehjemmet, fik vi et firmands værelse hvor vi kunne bo sammen.
Resten af dagen gik med at lave aktiviteter, snakke, snakke med de andre og grine en hel, hel del. Vi har et motto der hedder: "Alt er sjovt", hvilket i nok kan forstå, at så får man grinet til mavemusklerne ikke kan mere.
Den næste dag, kunne man selv vælge blandt nogle aktiviteter, hvad man ville lave. Signe, Victoria og jeg valgte en gåtur på 7 km. Det var en tur som lærerne havde arrangeret, og de gik også selv med. Problemet var bare, at de ikke havde gået turen før, hvilket betød at vi gik en omvej, og at vi endte med at gå 14 km. Vi var godt trætte da vi kom hjem derfra. Senere på dagen gik Sannie, Victoria, Signe og jeg ned i byen hvor vi fik shoppet/købt en masse slik. Derefter spillede vi rundbold med hele klassen. Min klasse er rigtig sød, og jeg er sikker på vi får et meget meget sjovt og dejligt år. Hele aftenen snakkede jeg med Olliver, Luka, Tobias, Signe, Sannie, Victoria, Tenna, Mads og Rikke i mange mange timer. Og dagen efter (i går) rejste vi hjem igen.

I får lige et afskyeligt billede af mig, som Sannie tog, det er Sannie der er ved siden af mig. 
   

Jeg er rigtig glad for min klasse, og glæder mig allerede til at se dem på mandag igen. Signe har fødselsdag på mandag, så Victoria, Sannie og jeg overrasker hende, og giver hende kage og lys når hun kommer i skole.

I dag har jeg sovet længe (kl. 11), da jeg i alt har fået omkring 10 timers søvn de sidste to/tre dage. Da jeg vågnede havde mine forældre lavet brunch til mig. I dag vil jeg ikke lave så meget andet end at læse, slappe af, pakke ud, også vil jeg træne lidt i eftermiddag.

Jeg skal finde på noget sundt og nemt til aftensmaden i aften, da jeg er alene hjemme. nogle forslag?   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar