mandag den 12. august 2013


1. Det du bedst kan lide ved dig selv (Udseende):

Jeg synes dette billede fanger mine gode sider forholdsvist godt. Jeg kan bedste lide mit smil, mine øjne, og for det meste også mit hår. 

2. Converse >< Vans?:
Personligt synes jeg at converse og vans minder ret meget om hinanden. Det er en standart gummi/stofsko, som både kan være street og feminin. Jeg crushede vildt på vans på et tidspunkt, men det er gået over nu, og jeg synes faktisk at de lave converse med høj sål er rimlig fede. 

  3. Spiser du meget usundt?: 
Jeg er på kur lige for tiden (indlæg kommer snarrest muligt), og prøver derfor på ikke at spise usundt. Der er dog røget lidt usundt ned når jeg har været sammen med venner og veninder, men det er ikke meget. 

4. Er du single?:
Ja, det er jeg. 
  Dette billede beskriver pretty much mine tanker omkring en kæreste.

5. Hvor mange søskende har du?:
Jeg har en lillebror på 12 og en storesøster på 18 (19 på fredag)

6. Er du forelsket lige nu?:
Nej, det er jeg ikke. Der er ikke nogen der har fanget min interesse. 

7. Har du et arbejde, hvis ja, hvad?:
Ja, jeg arbejder på planteskolen "Lavendelhaven" 3 timer om ugen. Normalvis er det om fredagen jeg arbejder, men da jeg er på introtur på fredag, skal jeg på arbejde i dag. 

8. Hvad har du lavet i weekenden?:
Fra fredag til lørdag har jeg sovet og været sammen med min dejlige veninde Laura, som snart tager på efterskole. Senere om lørdagen kom to andre søde piger (Linea og Brianne), for at gøre sig klar til fest sammen med os. Lørdag aften/nat var jeg til fest, og tidligt søndag morgen (kl. 10), spillede jeg kamp. Resten af søndagen brugte jeg på at sove, slappe af, se tv og sådanne ting man laver når man er træt, ingenting orker og har tømmermænd. 

9. Dagens nedtur?:
Det må nok være at jeg skal på arbejde om en time. Orker ikke stå op og gøre mig klar. 

10. Roder du meget på dit værelse?:
Haha nej! Der er stort set altid rydet op på mit værelse, og jeg kan ikke klare hvis mit værelse roder. Lad os bare blive enige om at jeg er perfektionist og et ordensmenneske.      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar