mandag den 5. august 2013

1. Din yndlings sodavand?:
Helt klart cola. Jeg kan drikke spandevis af det, ikke specielt sundt.

2. Din(e) yndlingssange med One Direction?:

Jeg hører ikke rigtig hverken One Direction eller Justin Bieber og er hverken Directioner eller belieber. Derfor har jeg heller ikke nogen yndlingssang med One Direction. 

3. Hvad synes du om din krop?:

Jeg er som så mange andre ikke tilfreds med min krop, og vil gerne tabe mig lidt, jeg er derfor på en kur nu, som jeg skal holde. Skriv en kommentar til dette indlæg hvis i er interesserede i at jeg laver et indlæg om min kur. 

4. Beskriv dig selv med 3 ord:
Smilende, sporty og betænksom 

5. Soler du dig?: 
Jeg ligger mig tit ud i min have når solen skinner og får lidt farve, men jeg går ikke i solarium for at få en brun farve. 

6. Laver du selv mad derhjemme?:
Det sker engang imellem når jeg har tid, især nu hvor jeg er på kur laver jeg mad til mig selv for at få det sundt. der udover laver jeg tit mad til mig selv inden og efter jeg træner.

7. Hvornår starter du i skole?:
Jeg starter i skole på fredag d. 9/8, og jeg glæder mig som en sindssyg.

8. Bruger du push-up BH?
Nej det gør jeg ikke

9. Dit yndlings tøj?:
Jeg må indrømme at det nok er noget så kedeligt som mine sorte bukser fra H&M. Dem har jeg brugt ufattelig meget siden jeg købte dem, da de sidder godt og passer til næsten alt. 


 10. Hvilke aps bruger du mest på din mobil?:
Jeg bruger meget aps'ene: Formspring, instagram, facebook, tublr, vine, snapchat. Der udover spiller jeg meget Candy Crush saga og Bubble Witch saga.

 
      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar